sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Rasant sarjakuva&pikakuulumiset

Moi! Mulla oli tälläinen mietintätauko, sillä papan ollessa edelleen saikulla ja Zindi oli alkuviikon kokonaan vapaalla niin menin vasta perjantaina selkään. Rassen tilanne alkaa olla parempaan päin. Kavioista klinikalla oli löydetty aukaisemalla naulasta/vastaavasta tullut kolo, joka mäti aika pahasti. Hoidoksi saatiin jälleen haude ja antibiootit, tiedetään vihdoin mitä hoitaa! Meidän Salla Aarion kurssi jää nyt väliin kokonaan, niin kuin jäi Pikenkin valkat.. Mutta papan päästessä takaisin treeniin niin treenataan kovaa ja korkealta ;) Mulla on ollut älyttömän kova ikävä Rassella ratsastusta, toivottavasti päästäisiin jo ensiviikolla nostattelemaan kuntoa lähes kuukauden levon jälkeen..!

Eilinen kouluvalmennus peruuntui, sillä valmentaja ja valmennettava ovat kovin tapaturma-alttiita... Tänään kuitenkin menen kisahoitajaksi Sepille ja ratsastan Zindin puomeilla. Valmennuksen pitäisi olla  huomenna, mutta katsotaan :D
JEEEE! Vihdoin sä tulit hakee mut!
Zindi oottaa mua tuolla jo!

Ha....

lo..

OOOOO???!

Kaihosti katselen...

Last chance..

EI SITTEN
Lähen pois

Mee vaikka ottamaan joku kivempi heppa, mä en tuu

Jos mä kuitenkin olisin näääin söpönä <3

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti