perjantai 5. joulukuuta 2014

30 faktaa

 
1. Olen 15-vuotias, päättötodistusta odotellessa
 
2. Menen lukioon peruskoulun jälkeen ja sieltä ammattikorkeakouluun lukemaan sosionomiksi

 
3. Olen töissä. Hoidan kehitysvammaisia lapsia n. kerran kuukaudessa viikonloppuna.
 
4. Tämä on kolmas blogini; aiemmat lopetin kun en saanut lukijoita...
 
5. Olen ratsastanut säännöllisesti n. 4 vuotta

 
6. Olen 178cm pitkä
 

7. Heppahulluus kulkee suvussa; äiti kisannut 130cm esteillä ja tätini kansallisella tasolla
koulua.
 
8. Heppatyttö jo vauvasta asti

9. Halla kääntyi tänä vuonna 10-vuotiaaksi.

10. En tiedä miten pystyisin elää ilman Hallaa, parasta ystävääni

11. Hermannin kuolemasta 4.1 tulee kaksi vuotta, ikävä on järjetön

12. Neljällä Cavallo ystävälläni on blogi (Josefiina klik) (Essi klik) (Roosa klik) (Anni klik)
sekä ihanalla serkullani, jossa hän kertoo kahdesta kilpahevosestaan( klik)

13. Olen enemmän treenaaja, kun intohimoinen kisaaja

14. Olen stressaaja, perfektionisti ja hirvittävä jännittäjä

15. Olen unohtanut estekisoissa 3kertaa radan/hypännyt väärän esteen.

16. Olen jo kärsinyt yhden tärkeimmistä hevosystäväni menehtymisistä, toista sellaista en haluaisi kokea

17. Olen ollut kahdella ratsastusleirillä
2012 & 2014

18. Yksi suurimmista unelmistani olisi päästä Hallan kanssa ratsastusleirille

19. Korkein hyppäämäni este on n.90cm Hallalla

20. Haluaisin hypätä joskus trippelin

21. Haluan kehittyä jatkuvasti

22. Rakastan kuppimaisia, syviä koulusatuloita

23. Minulla puutuu käsi helposti pitäessäni raippaa

24. Haluan järjestelmäkameran ja kuvaajan tallille mukaan

25. Olen innokas kökkijä kisoissa ja ensi kesä menee hevosenhoitaja ympäri Suomea!
Miljoonahevonen 2014

26. En tykkää talven kylmyydestä; mutten kyllä kesän 30c helteistäkään..

27. Olen ujo, mutta tutustun helposti "samantyyppisiin" ihmisiin

28. Ajattelen aina mitä muut sanovat

29. Aikalailla massan mukana mennään

30. Keskiarvoni 8.lk oli 8,38
 
 
 
Mitä piditte? Mitkä kohdat yllättivät?
 

Haastan kaikki lukijani tekemään tämän. Linkatkaa jos teitte! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti