torstai 6. elokuuta 2015

"Jäin siihen missä näin mä sut"

-en tällaiseen oo uskonut
 
 
"Viikkoja vai vuosia
Kerro, niin jaksan sulkea"
 
 
"Silloin olet minun kuva
minä olen sinun kuvasi
Silloin sinä olet
minun paskapäinen paras kaveri"

 
 
"Sä annat kaiken kaiken
maallisen ja maanalaisen"
 
 
 
"Kun olet itsekäs ja kakaramainen
ja heikkohermoinen, typerä nainen"
 
 
 
"On kyyti ollut suhteellisen epätasaista
ja siihen voisin kommentoida:
ihan sama ihan sama"
 

 
 
 
"En tiedä, mitä maksaa tasaisempi kyyti
mutta omapa on syyni
Sanon: ihan sama ihan sama
"
 

"Sä olet kaunis
Sä olet kaikki"
 

 

(PMMP- Rakkaalleni/Mummola, Valovuosi-Aurinkokuningatar)

4 kommenttia:

  1. en tiedä enään kummanko nuo hepat on,sun vai mun,Sä Rakastat ja hoidat.niinkuin omias,mulla ei ole koskaan ollut toista itseni lisäksi,joka niitä noin Hyvin pitäis <3

    VastaaPoista
  2. Sinut on haastettu kuvahaasteeseen! :D
    http://kisaradalle.blogspot.fi/2015/08/kuvahaaste.html

    VastaaPoista