perjantai 18. heinäkuuta 2014

Huippu päivä!

Moi! Tänään heräsin reippaana puoli yhdeksän aikaan ja lähdin tallille Mairen luo, elättäen toiveita, ettei paarmoja olisi ja niin kuumakaan ei ollut vielä. Mairen jalka on ollut jo paljon perempi viime viikkojen aikana ja askellejeja on voinut mennä kevyesti läpi. Niin tein tänäänkin tekemällä pitkät alkukäynnit ja aloittaen ravissa kahdeksikolla.

Tämä on ehdottomasti ihanin kuva mitä olen Mairesta saanut!

Tein aluksi pidemmässä muodossa kahdeksikolla aina pääty-ympyrän molemmilla puolilla. Jätin Mairen tuntuessa hyvältä ympyrät pois ja lyhensin ohjaa sekä tein tehtävänä aina siirtymisen/tempon muutoksen lävistäjillä. Välillä tuli pätkiä, jolloin tamma tuntui niin mahtavalta, ettei voinut muuta kuin hymyillä!


 Lämpötila alkoi nousta kokoajan, mutta ötökät eivät ilmaantuneet vieläkään. Laukkoja tein vain muutaman kierroksen pääty-ympyrällä molempiin suuntiin. Tässäkin Maire ei "sätkinyt" mihinkään suuntaan eikä punkenut olleenkaan sisäpohjetta vasten ja laukka pyöri. Sain vain nauttia kyydistä Mairen venyttäessä hyvin niskaansa alaspäin. Loppu ravailin vielä tämän jälkeen ja kävelin kunnolla. Maire pääsi vielä pesulle ja näytti nauttivan kovasti. Kylmäsin jalkaa 20min ja samalla putsasin suitsia ja olin jopa tyytyväinen tulokseen.



Tässä "pitäisi" lähteä osan ripariporukasta kanssa biitsiä pelaamaan ja illalla töihin. Mietinkin tänään miten hyvin mulla onkaan kaikki tällä hetkellä. Mulla on ihana perhe, työ, mitä monella minun ikäisellä ei ole. Sekä mahdollisuus vuokrata Mairea ja ratsastaa paljon erilaisilla hevosilla. Ja minulla on mahtavia kavereita, ja sain tutustua niin moneen ihanaan ihmiseen riparilla, esimerkiksi Eeva-Stiinaan ja hänen poikaystäväänsä Villeen, joiden kanssa olen yhteydessä päivittäin sekä näemmekin säännöllisesti:)


Tänään muuten tuli vuosi Inkku-ystävämme lopettamisesta.
"Syttyi taivaalle uusi tähti
koiraenkelinä tästä maailmasta lähti.
Nyt saat juosta lailla tuulen
vihreillä niityillä ajattomuuden.
Tuskaa, kipua, surua ole ei,
uni lempeä sinut sateenkaarisillalle vei.
Hyvää matkaa pikkuinen,
täällä sinua ajattelen."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti